tisdag 18 januari 2011

mitt liv enligt håkan del tre


del ett: 1/2 -10
del två: 23/5 -10
del tre kommer här:

Är du man eller kvinna?
gråsparven när hon sjunger

Beskriv dig själv:
äntligen på väg

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
klubbland

Du och dina bästa vänner är:
2 steg från paradise

Favorittid på dagen:
det här är min tid

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?
man måste dö några gånger innan man kan leva

Hur är livet enligt dig?
zigenarliv dreamin

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
trubbel

Din rädsla:
tro och tvivel

Ditt bästa råd:
du är snart där

Hur du skulle vilja dö:
för en lång lång tid

Din själs nuvarande tillstånd:
ramlar

Ditt motto:
dom kommer kliva på dig igen


förresten, hur många grammisar var det håkan fick igår?
hörde jag tre? jag tror det var tre.

1 kommentar:

  1. håkan. mums.

    ja, the smiths förtjänar egentligen en plats. men eftersom jag först i november föll för dem på riktigt, så hann de aldrig nå upp. De tre senaste månaderna ligger de 7a :))

    SvaraRadera