torsdag 27 maj 2010

örjansskolan, underbara örjansskolan. hur ska jag någonsin kunna lämna den?



























min klass.
min knäppa, dumma och fantastiska klass. människorna som jag har spenderat mer än halva mitt liv med, de som alltid har funnits där och bara varit. de som har skapat ett spöktåg, kommit överens om en klasströja och bytt no-lärare precis varje år. vi som inte kan gå en enda skoldag utan att driva viktor till vansinne, vi som alltid lyckas stöka ner vårat klassrum och vi som faktiskt har 320 poäng tillsammans. min klass, som är så fylld med hatkärlek att det inte borde gå. min klass som det ska bli så fantastiskt skönt att slippa, och så otroligt hemskt att lämna.
min emo-klass, min fjortis-klass, min facebook-klass, min handbollsklass, min konstiga klass.
min bäst-i-hela-världen-klass.
om två veckor exakt slutar vi vara en grupp. jag får ont i hjärtat av att tänka på det.

3 kommentarer: