tisdag 15 februari 2011

på tal om ♥-dagen

jag vill ha en pojke som håller mig i handen i hemköpskön och gör de andra flickorna avundsjuka. jag vill att han ska sjunga för mig bara av ingen anledning, sådär någon gång lite random. någon som är mer rolig än romantisk och en pojke som kastar gosedjur på mig när jag är dum. någon som slår vad om kyssar att han kan slå mig i tvspel och sen låter mig vinna. någon som retas med mig bara för att höra mitt skratt. någon som leker med mitt hår och överraskar mig med billiga tuggummiautomatsringar. någon som också gillar att ligga på en filt och räkna stjärnor. någon att köpa en massa analoga kameror och ta fula egobilder med. en pojke som vill ha vattenkrig inomhus. men mest av allt, en bästa vän som inte skulle göra mig ledsen utan bara få mig att skratta hela tiden.

1 kommentar:

  1. bläckfisken från tokyo15 februari 2011 kl. 21:02

    ska vi gå på pojk-upptäcktsfärd?!

    SvaraRadera