tisdag 15 mars 2011

hej.

 jag heter majse. det här är en bild som jag tycker om, för där mådde jag bra. andra saker som jag tycker om är helknäppa låttexter, analoga fotografier, öl, när en vän blir en del av ett par som gillar att titta på melodifestivalen och dricka rödvin, roliga psalmnamn som t ex hur ljuvt det är att komma i din närhet, när min klass planerar klassfest, när man är på fest och det blir reklam på spotify och man ser pinsamma ögonkast mellan två personer, solglasögon, att titta på när människor tror att ingen ser i affärsspegeln och dom gör sin allra bästa pose, långklänningar, svenska artister som sjunger på skånska, när någon kommer bakom en och bara fångar en i en bamsekram, en hand där precis mittemellan ryggen och svanskotan, att ligga sked, komplimanger och ungefär tvåtusen saker till. minst.

1 kommentar:

  1. Ja den gillar jag med! Åh, nu blev jag alldeles glad och sitter och ler så där fånigt för mig själv!

    SvaraRadera