söndag 12 april 2009

fina saker som jag har betalat med mina egna pengar. nu är pengarna slut.


finaste gosekudden som är en koppppcake.
bra att ha på hbkmatcher för attention.


1760 stickers för 24.50. kunde ju inte vara bättre
klistermärken är min stora kärlek.


underbara plektrumörhängen. fender.
mr. tamburine by bob dylan.


finaste rosetten till mitt lockhår.
den är rosa.


sunglasses som är hela med regnbågar hjärtan & godis på
i love it!


världens finaste ring som jag absolut inte har råd med egentligen
tvåhundra svenska riksdaler kostade den underbara saken
alldeles för dyrt om du frågar de flesta.

jag är trött och ska sova. nissaström var grymt trots allt.
puSs

5 kommentarer:

  1. Tack så mycket, det värmer! Ha en trevlig kväll.

    Vänligen,
    Dennis M.
    http://www.dennism.se

    SvaraRadera
  2. Oj vad dyr ring!! Och fina lockar du har.

    SV: Jag får tacka så mycket. =)

    SvaraRadera
  3. majse är världens sötaste unge
    i sitt lockiga hår & med en rosett <3

    SvaraRadera
  4. sv: okej sötaste majsebajse buus <33 :)

    SvaraRadera
  5. omg har du pratat med DENNIS M, storbloggaren asså? jävlar maja, jag kan nästan säga att jag är känd eftersom han har kommenterat dig som jag känner och han är ju känd

    SvaraRadera