lördag 20 februari 2010

le sportlovstips

nu har jag packat mina väskor och förberett mig maximalt för en sovresa på tåget. det är sportlov, och det ska spenderas med min kära familj + klagis i nåt litet ställe utanför åre.
jag misstänker att uppdateringen kommer att ligga på NOLL så jag har gjort en länksamling för att alla mina älskade bloggläsare ska kunna hänga någon annanstans i en vecka!




funtastic face - en grym sida om du vill se snygg ut bredvid snygga människor. klicka in och fixa lite.
polyvore - fantastiskt om du gillar att göra collage och inte har tålamodet till att klippa och klistra!
animoto - göra fin-fina filmer, milajki.
lookbook - såklart. sitt i timmar och dröm om underbara outfits!
weheartit - superduperinspirerande. uppdateras hela tiden!
FML - när ditt liv känns hemskt.
GMH - när du vill fnissgråta över hur löjlig du är som gråter över sånt.
MLIA - som sagt, jag skrattar högt åt det här.

1 kommentar: