tisdag 16 februari 2010

smile - it confuses people.

kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle börja skriva i min gamla dagbok?
nu blev det inte riktigt så just den dagen.
kanske hade det inte hänt något kul, eller så var jag bara sur, men så blev det inte.
men idag, när jag låg i min säng och spelade hallelujah lite sådär halvseriöst insåg jag att tja, varför inte?
så jag tog fram min lilla silver-glittriga bok med ett pyttelås på, öppnade och började läsa. och när jag hade läst 196 sidor av mitt mindre jag, tog jag en av mina älskade osbecksgymnasietpennor och satte mig och började skriva. för jag älskar att skriva, jag måste bara bli påmind ibland.
så jag skrev om matteprov, 035, nya skor, sms och snön som bara fortsätter falla ner, för det är ju faktiskt som om vintern vill stanna kvar här nere fast vi bor i en sommarstad och jag tycker att det är lite konstigt för vid den här tiden på året ska snödropparna ha slagit ut och man ska kunna se gräset och iallafall höra lite fåglar på morgonen innan väckarklockan snoozar men så är det inte nu och jag tycker att det är konstigt, men bara lite grann faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar