onsdag 1 september 2010

let's go see the killers and make out in the bleechers

min gamla o.c-crush på adam brody kom tillbaka när jag såg de här bilderna. eller ja, den har väl egentligen aldrig tagit slut, bara tagit en liten paus. fin som snus är han iallafall. och på tal om snus, så är larsåke nog en av världens härligaste personer.
jag förstår inte hur någon människa kan vilja gå någon annan linje än estet-musik på sturegymnasiet när jag pratar med honom, de andra lärarna, de snälla men lite läskiga tvåorna och såklart min egen underbart knäppa klass.
musik och adam brody helt enkelt. tänk om han skulle släppa en platta!
mitt hjärta slår som ett tåg mot rälsen bara av att tänka på det.

1 kommentar:

  1. 88888888888888888888888D
    jag går automatiskt tillbaka några år i tiden när jag var såååå kär i honom!

    SvaraRadera