söndag 5 september 2010

suit up.

lever livet, och jag hinner knappt ens tänka på att uppdatera mitt internet-liv!
min bästa amelia åkte till madrid i fyra månader (!!!!!!!!!) idag, och jag håller redan på att bli knäpp! som jag och fina camilla sa igår, hon är ju partyt i våra liv!
idag kände jag mig förresten väldigt arty, på tal om (p)arty då, och vi tog färjan över till danmark och världens bästa louisiana. hängde där ungefär hela dagen, kikade lite på min husgud andy warhols bilder och var på en väldigt speciell utställning av sophie calle, en fransyska såklart. hann även med att spendera lite pengar.

nu tänker jag gå och gömma mig under täcket för imorgon blir en lång dag med alltifrån matematik och idrott, till konst och klättring. jag säger som hedvig: vila kan man göra i graven om livet varit gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar