lördag 5 februari 2011

5/2 -11, kl. 02.14

kände mig väldigt pretto efter det senaste feministinlägget och curly sue-inlägget några rader ner, så jag tänkte bara informera alla om att jag inte alls är särskilt pretto. gillar bara lika rättigheter mellan alla och gud.

beskrev mig själv ungefär så här en gång:
jag gillar adrenalinkickar, verklighetsflykter och är väldigt nonchalant och lat. jag är väl en impulsiv tjej som festar, tycker att våld löser allt och älskar att prata omkull folk. är väl småsadist och småmartyr, tycker om serietidningar, småsaker, barndomsgrejs och prinsessor och har en enorm förkärlek till små hundar. folk tycker att jag är känslokall men jag är bara emotionellt retarderad. rätt aggressiv, lättstött men jag kan skratta åt nästan allt.
åsikter på det? ganska träffande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar