lördag 12 februari 2011

je suis le parisien

är nyss hemkommen efter kvällens jobb/häng/festligheter. såg ut som ovan antyder då kvällens tema var byt kön, och jag är en cool_bryd_94, så jag blev le parisien. hade förutom det ni ser på le bild le vin och le baguette. det var trés trevligt!
på väg hem nös jag dessutom ut all min trötthet och opeppen försvann så nu ska jag ta tag i den där hemtentan som har legat och sett irriterande ut på mitt skrivbord i ungefär tre veckor. det är lite så som emblis uttryckte det när jag sa att nu när jag kommer hem ska jag plugga ordentligt: alltså, maja, det har du sagt till mig varje dag i hur länge? två veckor?
fast det är ganska svårt att börja plugga när man sitter och lyssnar på dricka-musik och hör folk utifrån skratta och ha det trevligt. blir lite lättare när man inser att de är trettioplus och när man tänker på att man ändå kan sova länge imorgon. puZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar