torsdag 3 februari 2011

takida

satt och gjorde alternativa kristna playlists och föll över takidas låt curly sue som jag iallafall alltid har sett som en mes-radio-låt som coola_emo_brydar@96.se lyssnar på typ. någon hade dock lagt den i en gud-playlist så jag tänkte att det är väl lika bra att lyssna på den igen, eller ja, helt ärligt tänkte jag att hur fan lät låten egentligen? så jag lyssnade och tänkte att den handlar ju inte om nån liten pojke med brustet hjärta! eller vad vet jag, men visst gör den väl inte?

"your words make me whole again
those eyes cannot ever lie
you're so divine
i'm not ever alone"

"you brought my life back
the glory you found
i'm in deep debt,
without you i wouldn't survive"

"i don't deserve all the love that your giving to me
your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine"

låter ju typ som en lovsång! lite småroligt att sveriges små emoguuurls går och sjunger en lovsång, helt ovetande liksom. kanske bara är småroligt vid tio över två på natten dock. om sex timmar börjar min nästa lektion! TJOHO!

1 kommentar:

  1. jag tycker det är fantastiskt roligt även nu såhär på eftermiddagen. Eller snarare fräckt.

    SvaraRadera