tisdag 1 mars 2011

110301domsägerattdetärvårnu.

ibland, till exempel idag, blir jag helt tokig på mig själv, för hela min kropp vill bara explodera (BATERIA) av en massa olika känslor. idag har det varit alldeles extremt mycket faktiskt, så mycket att jag behöver få ut allting tror jag. så nu kör vi!

i morse när jag vaknade mådde jag fantastiskt, för jag hade sovmorgon och började klockan tio! så vid åtta någonting vaknade min kropp till och tänkte att ja, jag kan ligga här hur länge som helst. och det gjorde den också. när klockan var 0837 hade jag läst ut den senaste VI-tidningen och kände mig redo för en ny dag. morgonpasset rattades in och dagen flöt på i ett soft tempo med söta tanter på bussen och sånt. skolan var också himla trevlig, hade ensemble och åt lunch, och sen en grymgrym teaterlektion med genussnack och annat sånt där som faktiskt är himla intressant. efter det är jag alltid alltid trött på tisdagar, för då har jag spanskalektion. där var jag småsur och sov en snutt, och sen var jag pigg och glad och gick in till stan. fyndade på bokrean, fikade med train on fire och sanna. och lite med deras kära kamrat ludvig, köpte saker på skivlagret och spelade lite kontrabas. och sen kommer det allra mest knäppa idag: människor i min närhet börjar ta körkort och bli vuxna. när jag kom ut från min lektion träffar jag på en gammal vän som säger hejhejhallå,villduhaskjutshem?jagtogkörkortidag! och det är väl klart jag säger ja, men det är så sjukt att ha den känslan i kroppen att shitpommesfritesvärldenssnurrarpåJÄTTEFORTjagärvältypfortfarandetolv? knepigt är det. och det var det. mina vuxenreflektioner är slut. nu ska jag titta på explodera bateria och förtränga engelskaläxan tills imorgon. xxxmoi

1 kommentar:

  1. ja, du är fortfarande tolv. du stannade där om du inte minns det..

    SvaraRadera