tisdag 5 juli 2011

i hear you talking but i can't hear your words

så kom man hem igen till staden-där-jag-växte-upp-och-så-märker-du-hur-fort-det-går? hemhemhem. och det känns bra. la familia kom för några timmar sedan efter (till min förvåning) stor saknad och ett väldigt tomt hus. igår var min allra första riktiga jobbdag! den fick börja med en dunkande skalle (efter för lite sömn) och underbara barn. titta på lejonkungen på jobbet: inte särskilt utmattande. kvällen blev den mysigaste, med lite simning och mycket picknick. det där med picknick är ett fint påhitt, och mina vänner är cirka de finaste påhitten. dessutom firade jag 4th of July med mitt "bästa" halsband. men fjärde var igår, och idag är det femte. en dag som även den började med dunkande skalle (efter lite för mycket öl) och jobb. lite sushi till kvällsmat och sommarregn, då är jag tillfreds. känns bra som sagt. har saknat er lite, eller kanske mest det där att skriva av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar