torsdag 21 juli 2011

obs en ickepretentiös önskelista.

eftersom att niotillfem-sandra tydligen också fyller år snart och skrev världens ungefär mest pretto önskelista så tänkte jag delge er sakerna som jag vill ha. alltså inte för att jag vill vara som henne utan för att motarbeta lite gullegull på internet. så. here goes.



prenumation på tidningen FRIHET!
cdskivan svensk indie 1988-2006
t-shirt från warner bros med harry potter-tryck
håkan hellström på peace&love 2009 - dvdn

håkan hellström-skivor:
för sent för edelweiss
det är så jag säger det
ett kolikbarns bekännelser
luften bor i mina steg

böcker:
knut tveitereid- minutbibeln.
haruki murakami - elefanten som gick upp i rök och andra berättelser.
sanne näsling - kapitulera omedelbart eller dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar