tisdag 13 december 2011

den efterlängtade JULSPELLISTAN!!!


efter dagens sista lussetåg där jag, två violinstsolister och resten av min orkester spelade corellis julkonsert. fy vad fint det är, lucia. som jag sa på min facebookstatus: "inte för att vara sån MEN JAG ÄLSKAR LUCIA OCH JUL OCH ADVENT!!!!!!!!!!!!! BÄSTA HÖGTIDERNA och ja okej det säger jag vid varje högtid... MEN lucia alltså mmmmmm vad jag älskar lucia"...

men ja. till meningen med det här inlägget - ni ska äntligen få tal del av julspellistan. eftersom att alla människor som bloggar har en tendens att vid juletid dela med sig av sin julmusik tänkte jag att ja det får väl jag också göra. vad den består av ser ni här över. puss på nosen och GLAD LUCIA och tryck på bilden så kommer ni till spåttifajj och min fantastiska plejlist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar