onsdag 7 mars 2012

ur ifånen

ja, det var ju så att jag blev med iphone i julas, och eftersom att jag har varit så dålig på att uppdatera er läsare om mitt oerhört intressanta liv så kommer här den senaste tiden genom kameran som alltid får följa med!

 soluppgång från ett flygplan. jag älskar att åka flygplan, känner mig så himla fri då.

 hamnade i italien med min familj och det var snö och sol och citronglass.

 när jag kom hem och fick träffa mina tre bästa bästa män igen var det vår i halmstad! 
vi promenerade på stranden och åt halloumi. kommer ni ihåg? 

 såhär såg jag ut då.

 två av mina andra finaste. fredagkväll hos magnus.

 en bokhylla.

 lukas.

tisdagsjazz med goran fajkes och subtropic arkestra!
(värdelös bild men den får vara med ändå för det är så coolt!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar