söndag 2 december 2012

snart har helgen vecka 48 tagit slut...

fredag
 var på molieres lärda fruntimmer pga går estet och måste få mitt dagliga kulturintag.
det var fantastiskt roligt och med jätteduktiga vänner som skådespelare!

 lukas skulle klippa sig och behövde rådgivning av sin bästa gurrrrlfriend 
(som i tjejkompis alltså) 
((ville bara förtydliga))

 gick på memento moris genrep. memento mori är en musikal som sätts upp av 035. jag kom in gratis, och kan ni inte göra det så kan jag tyvärr inte råda er att se den... dock väldigt bra band! drack sedan öl och skvallrade hos jonatan.

lördag
creating a gif
träffade sanna, blev skickad till monki och fick fabulösa ögonfransar och nytt mobilskal! 
mycket nöjd som synes.

för det var äntligen dags för jonas gardell! 
här är fyra peppade och jätteglada flickor som var redo för världens bästa lördagskväll!

när kvällen hade blivit senare hittade jag de här två trollen!
(superkornig bild men var tvungen att visa den för världen)

 en jäkla bad-ass-mothafucka-cyklist utanför aladdin.
och till slut gick jag över torget och det snöade and all was well.

söndag
jag var tvungen att gå upp alldeles för tidigt och ha konsert men sen åkte jag med några kantiga till eurostop och lyssnade på julsånger och nu är jag hemma och tar det lugnt.


jag gick över torget en lördag kväll
jag gick hem med den rätte
jag var lycklig
 helgen vecka 48 var fucking awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar