onsdag 9 oktober 2013

ok så i somras såg jag två av typ de fem bästa filmerna jag NÅGONSIN har sett






beasts of the southern wild.
hushpuppy är den lilla sexåringen som bor med sin pappa i the bathtub. alltså nej vad håller jag ens på med, den här filmen går inte att beskriva. den är så JÄVLA BRA. SE DEN BARA FFS
"when daddy kill me i won't be forgotten. i'm recording my story for the scientists in the future. in a million years, when kids go to school, they gonna know: once there was a hushpuppy, and she lived with her daddy in the bathtub." ♥♥♥ 



niceville (/the help)
 denna tipsade skridskofingrar och lalalackage (som fö lever livet i australien nu?!?!?!) om och det är jag så jäkla glad för. såg denna med två av mina bästa boyzzz och när vi tog paus var jag typ i chock och det BÄSTA var att en av dessa dudesen också satt stilla och var helt rörd och efteråt sa vi bara att detta är den bästa filmen jag någonsin har sett. vi kunde liksom inte komma bort.
"minny: eat my shit.
hilly: excuse me?!
m: i said. eat... my... shit.
h: have you lost your mind?
m: no mam but you is about to. cuz you just did."

det är såååå gött att se bra grejer om kvinnokamp, finns fan inget som gör mig gladare!!!FEZT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar