tisdag 7 januari 2014

Är det inte ett tecken på att något är fel i världen när folk tycker att något fullkomligt naturligt är äckligt och ofräscht?

Här följer nu en helt vanlig konversation i det östlingska hemmet. Jag och en familjemedlem står och lagar mat och jag sträcker mig för att nå något i ett skåp (skämt om att jag är kort undanbedes vänligt men bestämt ☹).
X: kan du inte raka dig under armarna?!?!?
Moi: eh varför
X: det är äckligt och ofräscht!!
M: tycker du det när män har det också?
X: nä men de visar inte upp det
M: JAG STÅR I MITT HEM OCH LAGAR MAT I EN TSHIRT DETTA ÄR ORIMLIGT ok nej det sa jag inte för jag ville inte skrika på den lilla *ängeln* men ja ni fattar.

Så jag tänkte att vi kunde leka en liten lek, hugg tag i en motspelare eller anteckna i ett litet anteckningsblock för här kommer en bild med efterföljande frågor:

är detta en.....
1. kvinna eller man?
2. tjej eller kille?
3. brud eller snubbe?
4. flicka eller pojke?
5. jänta eller påg?

Fundera på detta ett par dagar så kommer facit snart :-)
LYCKA TILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar